Snö ( oväder )

2008-12-11 15:00:58


 Snöar som bara den. Gick till Eva förut en sväng & hämta money :) satt och prata med henne ett bra tag i trapphuset.
Sen gick jag till Pekås, det var ingen hitt med barnvagnen, fyfan va drygt. sen handla jag för fullt & la allt under vagnen så det blev ännu svårare att köra, höll även på att halka flera gånger =O haha.
sen att vagnen knappt gick att dra för snön va så hög dom hade inte plogat där än, typiskt! så jag var helt slut när jag kom hem i både armar & ben.

Snart ska Lia ha mat sen ska jag börja på Taco soppan, whis me good luck!

Sen har jag redan hunnit med två tvättmaskiner & en diskmaskin, duktig jag är :) Rickard går det även bra för på jobbet, han skulle sluta tidigt idag = D

nej, nu ska jag inte sitta här & glo. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0