Onsdag

2008-12-10 10:18:23



 Godmorgon 


Lia hostar för fullt, vaknade halv 4 i natt av att hon hosta riktigt mycket, usch när ens ska det gå över?


Idag blir det sola med kim, tror jag allafall :)
Skönt behöver verkligen litte färg på kroppen!

sen blir ja så less, vi har inge mjölk elr smörgåsar hemma, alltså inge frukost? så jag försökte mig på att göra hallonkräm & det smakar äckligt mycket socker så det sket sig. Inget kaffe finns här hemma heller!
Trött jag bliiiiiiirrr :p


Äsch så länge de finns mat till min lille dretonge så är det lungt :) & det finns det i massor, haha. Vi handla nog all barnmat som fanns i går på Willys ; )


Nu blir det några avsnitt av ( The hills ) sen ska jag ringa Kim. Kram!

Kommentarer
Postat av: Liene

Jobbigt att va sjuk, för alla:/

2008-12-10 15:58:22
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0