Jul (Kaos)

2008-12-23 21:10:01



 Ja, nu tror jag nästan att julkaosen är över, jag har sprungit runt som en förvirrad tok i dag, fyfan! men jag fick julklappar till alla. så nu är det klart! tack gode gud för det. haha...

Sen har vi även hunnit vart i väg och köpt en tröjja till Rickard : ) Den va så fin, det tyckte han med.

Nu är det bara i morgon kvar, oh yes :p ska faktiskt bli gött med julmat i morgon sen på kvällen har vi köpt hem Cider & öl så ska vi bara mysa, häääärligt ♥



Fårse om Lia sover i natt! för det gjorde hon fan inte natten som var, hon vaknade flera gånger & gallskrek. och jag med mitt tålamod, uff! la henne tillslut i vagnen & gunga henne över tröskeln till sömns det gick, efter ett bra tag!

snäääälla låt
henne sova i natt = /




Ska smyga in & kolla om hon har somnat nu eller inte, såna fall blir det badet för mig ^^, .

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0