Jul i vårt hus

2008-12-25 15:07:13


 Nu var julen över för detta året!


Det blev massa god mat hemma hos Eva med alla ungarna osv. Sen fick barnen öppna alla julklappar innan Kalle Anka, gissa om dom va glada? hehe.

Lia sov iofs nästan hela tiden, tråkmåns :p


nu har det känts som jul i två dagar, i tisdags öppnade ju jag & Rickard våra presenter när Lia hade somnat. Jag fick en ny plattång ( en dyr sådan ) ett linne från Gina, 500 i presentkort på en BH affär i " mitt i city  " ; )  sen en spegel, ett sminkbord samt en liten stol till det. me like!

Sen myste vi hela kvällen jag & älsklingen =D med film & litte cider.


& i går fira vi ju Jul på riktigt, hehe. med hela Rickards familj! mysigt värre. Men inge nådigt ont i magen jag fick på kvällen av all julmat & julgodis ^^,
Men .. sånt får man ta på Jul, haha. Senare kollade jag & Rickard på ( tomten är far till alla barnen ) jag skulle kunna se den hur många gånger till som helst, den är ju sååå klockren.




 

Rickard & Lia

Lia fick första julklappen men pappret var ju självklart roligast! haha =D
Är inte Rickard frän i sin ( julslips ) ? haha. jag som tvinga på han den, fast jag hade en jag med såklart. haha!




Hoppas ni andra hade en lika mysig jul som mig :)







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0