Jobbig natt

2008-12-06 13:04:17


 Jo det har varit en väldigt jobbig natt. Lia har varit sååå himla tät i näsan att hon knappt kunnat sova, bara skrikit & spytt. vi ringde till och med sjukupplysningen men dom sa att de inte va nån fara så länge hon inte behöver kämpa för fullt med att andas.
Hostat har hon gjort så hon är helt hes, uscha. jobbigt!

Fårse om det blir nån utgång alls i kväll, vill ju inte lämna Lia själv med Rickard om det var som i går, för det var knappt att båda 2 orkade med det, så hur skulle det då bli om man är ensam om de?  går ju inte.

Tråkigt & jobbigt allafall. har vaknat till och från hela natten för att höra att hon verkligen andas!

jag har för övrigt förstört min plattång = ( jävlar mig & mitt humör. fuck it!



Nej nu ska jag fortsätta ladda ner filmer, sen äta hemma gjord potatismos snäll Rickard är =D hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0