Jag är så dålig på att uppdatera

2008-12-23 09:45:58


 ja, i bland är jag faktiskt det! tråkigt tycker jag själv.

I går var Jag, Rickard, Eva & Lia ute och sprang runt i affärer hela 5 timmar, mina ben var rätt så slut = /
Handlade julmaten osv, fyfan va mycket folk, alla knödde sig förbi & knuffa å hade sig och jag med mitt humör, taggar ju till direkt, ojoj. men det gick bra : )

Lia blev sur efter ett tag först låg hon i några timmar & "pruttade" med munnen, sen vart hon hungrig. och Rickard hade tagit ut måttet till ersättningen, snacka om att min hjärna höll på att kollapsa där :p men tillslut hitta jag en i MIN väska, vad ens går jag runt med en sådan där? men inte vart jag lessen för det :D haha!


Idag ska jag åka in till stan & köpa dom allra sista julklapparna, men nu får Eva ta min lilla älskling när jag far runt! går ju inte ha med henne bland all folk!
fårse om jag hittar något bra =) whis me good luck!

ps. varför ska jag ta allt i sista minuten .ds




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0