Veckan som varit

2008-12-30 09:20:57


 Oj, nu var det ett tag sedan jag skrev. inte ens det har jag hunnit med ( sitta vid datorn alltså ) inte lätt i bland ; )
Blev som sagt julmat hos mormor&morfar med familj i fredas också, det var mysigt. Lia fick mer julklappar då också en stor nalle som är JÄTTE mycket större än henne själv, haha. kul :) sen en bitring som hon ligger och biter på hela dagarna!


på jul fick hon presentkort på barnkläder, nalle puh som hänger på en ballong och när man drar i den så är det sov musik. sen fick hon en overall av moster samt en båt med massa kuliga saker i av andra mostern samt en overalln till!

& massor med kläder av mig & Rickard.


hon förstår ju såklart inte något av det hon får, haha. men jag tycker det är skit kul =)


Helgen: har varit väldigt jobbig, Lia har skrikit och haft sig flera timmar innan hon somnar av utmattning, verkligen INTE likt henne. Hon är ju så snäll och aldrig jobbig! så det har tagit på både mig & Rickard, inte mycket sömn vi fick.
tills vi tröttna och jag kolla runt på internet & hitta något som kallas ( vyssan lull ) på morgonen drog vi direkt & köpte hem ett par rosa sådana för 300 spänn :p Det var verkligen värt det, dom funka hur bra som helst & Lia somnade utan problem, ooooh yes =D


Vyssan Lull




Resten av helgen har vi tagit det "rätt" så lungt. hälsade på Tina & Patrik i K-hamn och sötaste Albin ( han är hur fin som helst ) ^^,
Sen har vi varit i Molkom & hälsat på Henrik & Therese samt Väse & Thomas osv osv osv :p

I går var vi på sjukhuset med våran lilla älskling för hon har sån fruktansvärd hosta & den blir bara värre, samt att hon har haft den en helt månad! så vi var där & hon fick undersökas, ta blodprov & allt vad dom gjorde. Det såg jätte bra ut allafall! så vi fick åka hem med någon slags host medicin/ slemlösande som hon ska ta nu ca en vecka, får hoppas det blir bättre =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0