Humörsvängningar

2008-12-01 10:18:35


 Haha, jaaaa! jag vet inte riktigt vad de har blivit med mig. taggar till för minsta lilla. & de blir bara värre speciellt på morgonen SHIT våga ens säga god morgon till mig :p

Sen har ja haft väääldans magsmärtor nån vecka nu & de går baniimej inte över, samtidigt som magsmärtorna kommer så svullnar magen upp så ser ut som en ballong = / ovanligt att det alltid är nått fel med mig. haha!
medans ja ändå håller på så är mina tuttar ömma som tusan :p

& nu gnäller Lia så jag får lägga mig ner på hennes nivå & goowsa ♥
vet inte vad som blir idag riktigt, de märks. inget planerat i allafall förutom att ja måste ta mig till apoteket.

Föressten hade ja sån jävla sjuk dröm i natt? vaknade av att ja hade världens ångest. uscha.




Kram ♦


Kommentarer
Postat av: Malin

haha sara, du har alltid haft hunörsvängningar : P

Ja liseberg e mys.

Ja snor massa roliga frågor från dig ja : P

2008-12-01 10:58:19
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0