Hemma

2008-12-17 16:41:19


 Japp kom nyss hem från staden, blev ingen varm chocklad. men därimot blev det kaffe latte smaksatt med vanilj =D det var gott kan jag lova!
Sen har vi kollat runt litte i affärer osv, Kim köper som vanligt julklappar ^^,

Sen blev min lilla dotter "kidnappad" haha N & M satt nämligen också och fika så dom kom fram till oss och tog Lia haha efter att dom hade haft henne ett tag så fick jag tillbaka henne eller rättare sagt när hon spydde ner N :D
Då la jag henne i vagnen så somnade hon direkt.
samma i går när K & N gjorde "musikvideo" av Lia och lekte med henne, direkt när jag la henne i vagnen så somna hon på stört.


Ni tröttar ut henne ;) hehe. nej men det är mysigt faktiskt att hon får såååå mycket uppmärksamhet, för jag hinner ju inte ge henne så jätte mycket. försöker så gott det går men känns inte som det blir tillräckligt måste ju göra allt annat också, allt hemma tex som tvätta, diska, städa ja det är fullt med grejjs när man är hemma om dagarna själv :p

skit samma fan va jag skriver... håller ju på med mat nu också hade jag glömt bort. :p De blir jasmin ris & nått gott till.




Tänk om jag kunde göra mat så bra? haha det vore ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

tack raring!



vilken mysig blogg du har <3



kram

2008-12-17 16:54:26
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Linda

Jaha okok vad skönt :D nej ja har bara varit hemma och strosat runt hela dagen :D

2008-12-17 17:22:17
URL: http://enarsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

du kan få ett recept av mej på en jätte god o enkel kyckling gryta ;) har du bilddagbok? :) kram

2008-12-17 17:25:46
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0