Glögg ^^ ,

2008-12-01 19:48:48

 
Nu är Rickard på väg hem, men först ska han in & handla glögg & Mandlar ... mumms ^^ , gott!





mitt humör är fortfarande upp & ner, va ens händer? ja blir arg såå ja skakar av minsta lilla & då menar jag verkligen minsta lilla, helt sjukt. va ungefär 3 år sen ja kände så här sist när jag bodde på mölnbacka för då kunde jag sitta inne i mitt rum & bara bli skit arg över ingenting & typ slå sönder hela rummet och alla saker sen efter nån minut va jag svin glad igen? :S
elr som när jag va arg & Marie-louise "gick" in i mig men inte med flit så butta jag in henne i väggen och höll tag i henne för jag va sååååååå arg?!




Aija får hoppas de inte blir så illa igen, hehe. men det tror jag verkligen inte!!  : )
uscha, hur man har varit!




Nu ska Lia sova för natten, sen ska jag mysa ner mig med älskling & dricka glögg = D Kram!




Lia nyfödd & trötter : ' )


Kommentarer
Postat av: GUINEVERE

Var med och tävla om TVÅ bloggdesigner, bli vinnare till en utav dem :)



http://bloggingbyguinevere.blogg.se/2008/december/utlottning-av-tva-bloggdesigner.html

2008-12-01 19:53:05
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0