Fredag/ sjukling

2008-12-05 11:45:11



 Idag är det Fredag, fy va skönt! & Lia har tyvärr feber och är jätte snorig i natt hörde jag att hon vaknade till litte då & då av att hon hosta = / Sov till 10:00 gjorde hon i morse också, har aldrig hänt förut. där fick jag mig den sovmorgonen jag tjatat om så länge.

Vet inte hur jag ska göra idag. jag behöver städa, diska & tvätta. sen måste jag även ut & har ni sett hur de sur ut ute just nu? snö, snö & ännu mer snö. Och vi har fortfarande inge regnskydd till vagnen blir väll hur blött som helst ?
Måste in till stan & köpa system tills i morgon, sen måste lillen ha tvättlappar osv. Men kul att flänga runt ute på stan när hon har feber! det går ju inte, stackars liten.

ah, vet med andra ord inte vad det blir idag. ute eller inne ? fårse helt enkelt. uscha nu nyser hon för fullt också.


Se hela bilden.



just nu ska jag bara dricka upp mitt kaffe & läsa bloggar sen goowsa med Lia. Jag längtar så tills hon blir äldre, tex när hon är sjuk då kan hon ju ligga i soffan & kolla film sen kan man göra i ordning varm chocklad & bara mysa ner henne tills hon är frisk. nu är det så svårt när hon är sjuk, kan ju inte ge henne alvedon hur som helst och sådant. sen kan jag inte ge henne litte varmt att dricka osv. jobbigt ju :( vill kunna göra mer för henne när hon är sjuk. inte lätt detta :p



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0