Från mage till rygg

2008-12-01 13:44:02


 Jaa, hela morgonen nu har Lia rullat runt från mage till rygg. så fort jag lägger henne på magen så rullar hon runt. Det går snabbt nu. trodde aldrig hon skulle rulla runt ett tag där, haha.
så nu ska jag bara fixa så hon klarar av från rygg till mage det är pågod väg hon ligger och balanserar på sidan hela tiden men det räcker inte riktigt till :p men det kommer nog om nån dag!

Jag blev så glad förut när hon rulla runt ringde Rickard direkt, stackarn är i Örebro & jobbar nu. han ville också se, såklaart :)) fårse om han hinner hem innan hon ska sova idag. vore mys ♥
annars gör det inget, för han är ju ledig i morgon ;)

Blir förmodligen fika med Kim snart, om inte annat så måste ja till apoteket, så jag kan reda ut saker & ting med min kropp :p haha.
sen ska jag bara mysa med min lilla bebis idag.. hon va ju borta från i lördas morse till i går kväll. så jag han allt sakna min lilla plutt.


Nej nu ska ja glo runt litte :) Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0