Film

2008-12-16 20:45:37


 Titanic blir om 20 min. blev antingen den eller Bodyguard. men Bodyguard såg vi för inte så länge sen & Titanic är ju en så himla bra film. kommer en tår varje gång jag ser den om jag ska vara ärlig ^^,
Ska mysa ner mig med Rickard och se den. kanske ska öppna en påse ships också? oh, jag har blivit såååå onyttig. men jag vill ju gå upp nått enstaka kilo & få tillbaka min älskade rumpa :p men vill ju inte göra det genom att smälla i mig massa onyttigt, bara försöka äta litte mer mat & sluta att äta bara knäckebröd :) men den här veckan har jag faktiskt varit duktig och äte massa mat =D ibland är jag duktig i vissa perioder allafall, ska försöka fortsätta vara duktig nu och komma ihåg att äta. whis me good luck!

Ska ni se nån av filmerna i kväll eller kanske någon annan?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0