38.7

2008-12-07 10:05:52

 Så mycket hade Lia i feber i går kväll = / ringde in sjukupplysningen i g e n. dom sa att vi skulle ringa tillbaka om det gick upp till 39 men så mycket blev det aldrig, som tur är!
Men hon fick ju alvedon innan läggdags, sen har jag ställt klockan i natt så jag har sprungit upp flera gånger för att känna på henne.

Idag har hon 38.2 nu på morgonen, hoppas hoppas hoppas det inte höjs under dagen. snorig & sånt som hon var mega mycket märks inte av alls på dagen.

Idag ska vi allafall i väg en sväng & handla massa grejer tills i morgon då vi ska baka hos Eva =D Lussebullar, pepparkakor, knäck osv : ) gott! jag måste få nått med marsipan i, jag är helt gaaaaalen i marsipan!




Lugnaste helgen ever, men det är sånt man får ta när man har barn såklart, jag tycker så synd om henne mitt lilla hjärta♥


OH nej kaffet är slut också och eva kommer inte förns om en timma med det, hjälp? :p



Kommentarer
Postat av: Ida Björck

hoppas hon kryar på sig :)

2008-12-07 11:39:14
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0