2oo8

2008-12-18 11:24:08


 
SAMMANFATTNING 2008





1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
haha ja födde barn tex :p

2. Höll du några av dina nyårslöften?
tror faktiskt inte jag hade några

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jaa

4. Dog någon som stod dig nära?
inte som stod mig så nära, men nån ja kände!

5. Vilka länder besökte du?
 Tyskland, Danmark.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Nej.. mer pengar vore ju alltid.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas
25 Juli 

8. Vad var din största framgång 2008?
huh?

9. Största misstaget?
det är några stycken,
som vanligt!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
jaa

11. Bästa köpet?
vet faktiskt inte

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Lia =)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
min dotter, min pojkvänn & mina vänner, alltid ♥

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Dolly parton - jolene

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
 mycket gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
försökt skaffat ett jobb, samt varit snällare = /

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Rökt

18. Hur tillbringar du nyår?
Vet faktiskt inte än, men alkohol blir det ju & fest!! helt klart.

19. Blev du kär i år?
nej

20. Favoritprogram på TV?
Unga mödrar

21. Bästa boken du läste?
i år har jag inte läst någon

22. Största musikaliska upptäckten?
nada

23. Något du önskade dig och fick?
en hel & frisk dotter

24. Något du önskade dig men inte fick?

haha det är mycket för jag vill jämt ha en massa

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
va på Liseberg julmarknaden

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
en gladare & mindre irriterad sara

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
vette fan!

28. Vad fick dig att må bra?
Syskonen, min lilla familj. samt vännerna! ooh mormor & morfar också.

29. Vem saknade du?
Mamma, syster samt många mer!
30. De bästa nya människorna du träffade år 2008?
de ä väll ingen som är direkt ny inte från det hä året men förra året kom många nya :)





Kommentarer
Postat av: K Y S S A R

Har ni någongång sökt en blogg som inte handlar om personens vardag endast? och misslyckats?



Mode/vardags bloggare våld.tar hela internet



Den här bloggen växer iallafall för varje dag som går.

Ibland blir det vardag. Men för det mesta RÅ HUMOR, sjuka åsikter, tankar och funderingar som de flesta inte ens vågat tänka.



Låt mig pressentera, http://KYSSAR.BLOGGAGRATIS.SE

2008-12-18 12:09:25
URL: http://kyssar.bloggagratis.se
Postat av: Angelica

Hej.. Födseln är beräknad till 27 December så det är inte långt kvar..

2008-12-18 12:22:16
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: theadmin

Snygg lista, kanske ska sno den!



// theadmin - lite snyggare

2008-12-18 13:13:46
URL: http://theadmin.blogg.se/
Postat av: Annalee

Hihi, rolig lista! dock är inte 2008 klart ännu så den kan jag nog göra i januari någon gång skulle jag tro :)

2008-12-18 13:15:10
URL: http://annalees.blogg.se/
Postat av: marie

bra lista, får man sno? :D

Kul med Bebis :) Grattis också för den delen!



Mjaaa, ibland får man göra det bästa av situationen fall det inte finns någon vidare julstämning runt en.. haha, då fåre bli här :)



Kram

2008-12-18 13:44:37
URL: http://lundqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0