07:oo

2008-12-18 08:04:47


 
 Idag kände Lia för att vakna ca två timmar tidigare, jo men man tackar = / så jag är trött helt enkelt.
fårse vad som händer idag :) antingen blir jag hemma & städar å dolar. Eller så blir det till att åka in till stan och fika idag också!

Fy såg ju på den där gravida manen i går. MEN det var ju egentligen en tjej alltså han var ju född tjej & hade livmodern å allt kvar. Det var ju därför han kunde bli med barn! tycker fortfarande det är litte små äckligt. fast nu va det ju inte alls samma sak . jag menar det är ju (ingen big deal) längre, när det EGENTLIGEN inte är en kille!

Nej nu ska jag glo runt sen platta mitt trasslig hår.
någon som vet nått bra att ha i håret för att mjukna upp det m y c k e t ? eller något som hjälper mot extremt slitet hår.


Ha en bra dag = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0