O n s d a g

2008-08-20 12:12:38


 
Tjingeling i min lille pliing, hmm ah!



 Sitter & nördar mig litte framför datan :) nyss gjort mig i ordning & Lia sen fått henne att somna om :) så nu ska ja snart försöka få i mig litte frukost (om de ens finns nått) rätt tomt i både kyl&frys :O hehe. men blir att handla i kväll.

Om ca två timmar kommer Rickards mamma & hämtar mig & Lia :) så ska therese passa den lille medans ja & Eva drar på handledarkurs i fyra timmar :O gosch! hehe. men gött så får ja börja övningsköra massa mer med henne. Gör ja de i ca en-två månader sen skriver ja in mig på körskolan :) skönt att de ä på G nu så ja får de där jädrans körkortet nångång :p hehe. fast nu är de ingen panik längre. Ska ju flytt in te stan om två månader.

Fast där blir vi bara i ca 1-2 år sen blire Hus & då behöver ja verkligen körkort så ja inte känner mig så här fast som ja gjort i Väse nu, inge kul :p




I går blev de stan.. hann städa litte ^^, sen åkte ja & Amanda in .. så träffa vi Richard (länge sen) så de va kul :D:D sen gick vi bara runt & kolla affärer tills Rickard sluta jobbet & hämta upp mig :)) så drog vi te mormor & va där ett tag & hon fick goowsa av sig litte me Lia haha :D



- nix .. nope .. Nej .. nu ska ja dra mig i från datan -




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0