Mjölstockning + 2

2008-08-07 12:01:30




I går kom Anni hit, mys :) & efter vi varit i väg å köpt godis så va driscoll, carro, thomas, ronja & mindra också här :D hehe trevligt. satt vi & drack kaffe å sånt :) sen fick vi oss varsin skötväska. ska ta kort på den senare, HUR tuff som helst =) sen vet man ju att man är ensam om att ha en, vilket är ännu roligare :)
Dom var allafall här ett tag, senare la sig ja, rickard & anni å titta på film (Crank) ja&rickard har iofs sett den flera gånger, men den är ju sååååååååååååå bra :)

Va ute & gick en sväng me Lia i går också, skit läskigt för varje steg ja tog kändes de som magen bara drog i hop sig, helt sjukt :S

Hämtade även ut mina grejer från Yves Rocher, gissa om ja är nöjd? ojaa.





& idag vaknade jag med frossa? whaaat? kan inte stämma så la över mej täcket noga :p men de blev inte bättre. gick ut, hämta tempern & visst fan har ja feber igen :O & frossa. å tuttarna gör ondare än ondast!! fuck de la av i två dagar & så fick ja de igen nu...
ger snart upp & börjar me ersättning. såhär går de ju absolut inte ha de. sen tar ju jag hand om Lia själv på dagarna. & de örker ja inte om ja ska gå runt me frossa, ont & hög feber. de funkar ju bara inte!

fårse hur ja gör...






Skulle ju egentligen vart in te stan idag, men får va kvar hemma & mööögla, KUL ^^ hmm..
aija hemma väder är de ju allafall, litte skönt är de ju :)


Kommentarer
Postat av: Ronja

ge inte upp nu gumman! de är bara att amma på så blir de bättre annars tror jag att man kan få medecin för det om de inte ger sig, vore jag dig skulle ja ringa bvc och fråga så du slipper ha det så jobbigt. Puss

2008-08-08 10:55:45
URL: http://lillaronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0