kännslor

2008-08-15 07:19:11


 Usch har vare en extremt jobbig vecka för mitt psyke, men de börjar se ljusare ut nu. så skönt :)♥ mår tusen gånger bättre också :) Förutom att ja lyckades att få mjölkstockning i går igen :O 5 gånger på tre veckor? så i går åkte ja i väg & köpte ersättning. Fick tips av systeryster vilken de skulle va osv :) så på kvällen i går så testade ja & rickard om hon tyckte om de. ( endel tar ju inte ersättningen ) men de gick hur bra som helst, hon glodde litte könstigt på oss bara, haha :p men hon blev mätt&nöjd =D

så nu får ja spendera dagarna me att pumpa ut tuttjävlarna :p så får hon både ersättning & vanlig mjölk ett tag. för att sen om ca (3 veckor) gå över te bara ersättningen :) ska bli så skönt & slippa ammningen & mjölkstockningarna & all jävla feber å frossa. kan ja fokusera mig på att bara ta hand om mitt lilla hjärta i ställe <3

inte så lätt & ta hand om na, när man går runt & är helt svimmfärdig hela dagarna :p









 Sååå äre ;) .. Idag ska ja bara va hemma & "vila upp mig" försöka lura bort febern ;p hehe... blir sängen & tv:n de ^^
men tjiiing då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0