Alone time

2008-08-21 05:25:03


 Idag känner ja för litte "ensam tid" haha, fan vart full rulle i nästan två veckor nu & fölk hit å dit. nej idag blir ja hemma & ensam för den delen. så ja får pusta ut litte & gå runt å pyssla för mig själv ^^

jag är en sånn människa som behöver en dag för mig själv i bland. bara jag & musiken. & nu lilla Lia då såklart men förhoppningsvis så ska väll hon sova så mkt hon kan :D så ja kan få gå runt här hemma fixa & dola litte.
need some space ;)

Fy kl är 05:19 ...
Rickard har precis åkt te jobbet & ja har nyss matat å bytt på lillen, väntar bara på att hon ska somna om nångång så ja också kan söve vidare ^^,



Handledarkursen i går gick utmärkt men herregud va jobbigt de va att sitta still så länge, men nu är de gjort :)
så snart blir de ut & övningsköra massa med Eva, ska bli kul.
Efter åkte vi alla & stor handla mat. precis innan dom stängde, blev Willys på wåxnäs :p







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0