Vaken med tuppen ;)

2008-04-23 09:08:33


 kan man kanske säga? inte lika tidigt som vanligt. men jag är uppe & pigg :D hehe.
Ska snart sätta i hårfärg i håret så min utväxt försvinner ( kanske man känner sig litte fräschare ) Vill helst bli blondare men går ju inte eftersom att ingen hårfärg tar som den borde när man är gravid :( BAJS!

Sen blir de in te stan allafall :) ska upp te syrran och tjatta hövve av na :D de är jag duktig på.
&så måste ja köpa present åt Rickard, han fyller inte förens nästa månad men gött att ha de gjort sen vet ja inte när ja får så mkt pengar igen lixom ;) hehe.







Jag & Rickard köpte en jätte fin ros i går och åkte & la på Klös grav <3 . . ska ha med mig ett ljus nästa gång så hon inte blir mörkrädd, hihi :))

Sen köpte vi mer kattgodis å dret te Frääs i går :D massvis. ysch va han blir bortskämd, men de är han värd.



Nee nu ska ja töle klart med Anni sen håret sen stan. HEJHEJ!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0