uppdatering

2008-04-14 16:48:23



 Måndag i dag då :)) . . Fick gå upp tidigt i morse för vi skulle i väg te Bvc denna veckan og.
Allt såg bra ut som vanligt<3
Sen åkte vi upp te rickards mamma, käka frukost & låg å kolla på magen som rörde sig hej vilt åt alla möjliga håll, mysigt :) Kul att Eva fick se också, hehe.
Vi åkte in till stan också så rickard fick hämta ut pengar osv.. sen vidare tillbax te vårdcentralen så dom fick kolla örona på mig :P dom såg inga fel alls.

Fast ja fick tid till Gripen i morgon , så måste dit å :( dom ska väll titta så ja inte har fått bihålsinflammation elr va de nu heter!!! Göttans om man åkt på de mitt i allt, förvånar mig inte alls.
Men ja mår mycket bättre än förra veckan allafall & jag har betydligt mkt mer ;) WOHO!


Helgen har vare lugn (som vanligt) :P har åkt runt å mucklat ja & rickard. hämtat grejjer te bilen osv vi försöker få hans pappas bil att vakna te liv igen, så vi kan använda den :) går rätt bra faktiskt!!!
Just nu är Rickard i väg & polerar. fårse när han kommer hem ;P


Usch får utbrott på den här lägenheten snart, vill ha en i stan nu. blir GALEN!!!
lilla Väse & lilla lägenhet som jag h a t a r. neej uuuh!!! blir så arg i bland så får bara lust att dra själv :P
För rickard har inga intressen på att flytta till stan så han är fan inte mkt till hjälp alls.




image63

Kommentarer
Postat av: Baso

Du kan rymma o gifta dig med mig ? ^o)

2008-04-15 07:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0