Trams

2008-04-10 14:17:00


Lovar du att vara ärlig? okejdå!
Du heter: Sara Tärnqvist
Smeknamn: nej
Låt just nu: Ingen alls
Om du röker: Nej.
Beroende av: Rickard, mobilen, datorn, mormor&morfar. syskonen :)
Favoritkaraktär(er) i bok: Lotta Thell " I skuggan av värmen " 
Vem behöver du mest just nu: vem som helst, jag är rastlös :(
Vad tror folk om dig:
uh, oftast att ja är arg/bitchig. :S förstår ingenting.
Stämmer det: Nej!! de har med mina ögon att gör tydligen? hmm.
Vad får du oftast komplimanger för: mina ögon
Vad säger du för att imponera på någon: ingenting, inte min grejj :P
Hur imponerar man på dig: bara vara sig själv 

Brukar du skratta för dig själv? haha jaa.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? " Halo. skulle du in till stan idag elr? kom hit då isf, jag är hemma" från Ida . har dock inte hunnit svara.
Vilken är din favoritmålning? de har ja ingen.
Vart bor du: Väse  
Trivs du där: NEJ! försöker hitta lägenhet i stan.
Festar du mycket: Nej, inte nu längre. bebis i magen<3
Vad har du för mobiloperatör: Halebop
Är du allergisk mot något: Nix

Nästa mål i ditt liv: Att föda lillen & flytta med älsk till stan
Hur svarar du i mobilen: ah hallå
Vem ringde du senast: Rickard <3
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: hon fråga om jag ville komma i dag på middag :)
Antal sömntimmar i natt: nio timmar 
Sov du ensam: Nej, brevid min pojke. allafall tills kl blev 4 på morgonen :)
Tycker du om din pappa: jag vet inte, känner inte snubben

Brukar du komma i tid: nej, dålig på det
När mår du bra: när ja slipper va i Väse, haha :D
När blev du fotad senast: I morse, när jag sov! Rickard hadde kul 
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: beror på, endel har jätte äckliga fötter...
Är du smart: Nej fick inte den kunskapen, jag är klumpig även i tänkandet
Är du aktiv i skolan: går inte i skola
Vem/vilka saknar du just nu: Min älskling faktiskt
Favorit dryck på morgonen: Kaffe.
Rakar du benen: Ja, för ofta
När brukar du gå och lägga dig: runt halv elva på veckorna & häljerna är olika.
Är du blyg: NEJ!
Sysslar du med någon idrott: Nej. Bara promenader.
Vill du hellre ha mail än brev: Spelar ingen roll.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nee
Har du spytt offentligt: Ojah
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Vet inte
Använder du stjärnor eller kajal: Kajal.
Vem/vilka betyder mest i ditt liv? : Min pojke, mina systrar samt deras barn, mormor&morfar.
Är du bortskämd: Njae kan man inte påstå




image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0