små kläder

2008-04-16 13:31:55



 Har provat hela garderoben nu tror ja, borde jag inte gjort ;))
för varje plagg ja satt på mej blev ja mer & mer irriterad. får ju inte plats i något längre, magen sticker ut ur alla tröjor dom är för korta =P skit jobbigt. Fast mest är de tuttarna som förstör, jävla gigantiska grejjer är i vägen hela tiden & inte har man pengar te å köpa nya kläder just för tillfället. de suger..
Men de ordnar sig nog de med ;P får gå i Rickards tröjjor så länge, mihii.


i går va ja in te gripen, hade vätska i öronen tydligen & svullen längre upp i näsan ;) mysigt haha.
De enda som kunde gör saken bättre va tydligen starkare nässpray som man får ut på recept, fast de va inte bra för bebis. så det blev de inget med. Så jag får gå runt & höra litte halvt å snora ett tag te. Bättre än förra veckan när jag inte hörde ett skit allafall :D

Sen va ja upp te arbetsfömedlingen & blev inskriven IGEN, tråkigt när dom håller på sådär. fast ja får iofs lära mig passa tider också ;) .. Sen gick ja ut & träffa Amanda åt en lakrisglass "muummmss" gick runt litte på stan. sen upp te Emelie sen i väg med Emelie till Anna & satt där ett tag :)



Nuuuu sitter ja här å möööögler ;) ska snart ta bussen in te stan å mögla ännu mer :D
&FYFAN. måste hålla för näsan & blåsa ut flera gånger om dagen för att de nån gång ska släppa i örat.
Men nu när ja gjordet börja hela rumme snurra, owiee.  Läskigt snacka om gratis karusell, HAHA!










Saknar min älskling extra mycket idag :( <3


image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0