rädda mig?

2008-04-03 05:51:58

Kan inte någon snäll varelse typ komma & rädda mig? :D





Jag nästan måste in te stan idag & fixxa me massa dret, trodde ja skulle va bättre men ICKE!!! kan knappt prata, halsen är arg på mej & bara sticker, svider & är tjooooock!! *hosthost* Näsan tycker absolut inte om att ja andas ur den så den finns inte!!!

fårse hur ja gör om ja ä så envis att ja åker in ändå, men då får ja ta den smällen i morgon också :O kommer väll inte ens kunna andas ur mun, de ä fan inte värt de
what the fuck!

NU ska ja ta mina sista halstabletter & mitt äckliiiiiga te å krypa ner å tycka synd om mig själv i sängen, idag igen =D









Sara in action ;)


Kommentarer
Postat av: belladonna

god morgon har du sovit gott?

2008-04-03 06:02:14
URL: http://belladonnas.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0