Muppkatter

2008-04-17 06:46:47



 De är inge töligt knepiga katter vi har här hemma alltså, shiiiet. Dom har härjat & typ sprungit på väggarna sen i går kväll. låter som två elefanter som studsar runt här inne. är de normalt? hehe.
& Klöös som beter sig som en hund.. kommer & ger oss sin leksak som vi måste kasta i väg för att hon ska bli nöjd. Så springer hon och hämtar den & ger oss den igen. gulligt men knäppt för en katt :p

Rickard åkte hemifrån för ca en timma sen... jag försökte somna om men kan inte ( kryper i benen ) jobbigt.
sen så börjar solen komma upp :)) .. fårse om ja slumrar te en stund snart, vore gött!!

I går blev ja in te stan & mötte syrran på torget, sen gick vi te Ida. blev inte där alls länge för Tindra va trött & halv tjurig. och jag hadde ingen energi alls i kroppen, som vanligt.
Kroppen som säger i från när ja ätit dåligt.
Så jag & Emelie gick te Pekås, handla mat & gick hem till henne å drack kaffe & käka kööööörv :))



Om man kanske skulle ta & städa idag också? neee fårse :D nu blire knäckemacka, tjiiiiing!






hahaa, fick bli vanlig macka min underbara pojkvän har gömt knäckemackorna för att han vill att ja ska äta annat på möra, va goooo :p<3 knäppis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0