Klös <3

2008-04-22 12:21:51



 I går var verkligen ingen rolig :( värsta på länge!


Vi har haft problem hi&dit me våran (bebis) klös. Bajsa blod ett tag, sen när hon blev bättre börja de växa ut en knöl underifrån (tydligen bröstkorgen) Sen i förrigår började hon spy som en galning va spya i hela lägenheten =/

Så vi ringde rickards mamma & rådfråga. hon ringde djursjukhuset osv. sen fick vi fem min och bestämma oss om de va bättre me avlivning :'( . . Jag sa NEJ! fast de va väll mer egoistiskt för jag måste ju tänka på hennes bästa & inte mitt. Hon mådde ju inge bra & kanske bara skulle bli värre (stackars liten) .
10 månader han hon bara bli också, stackarn å va så liten & lida.

Rickard gjorde i ordning en fin skokartong, målade klistra in en bild på henne & frääs när dom ligger å håller om varandra :) sen la vi henns Tuss i lådan. hennes älsklings leksak!!

Efter kl fem va vi vid djursjukhuset & de känndes sååååååå FEL! hon såg ju hur pigg som helst ut ju, som hon jämt gör! fast vi visste ju att hon egentligen inte mådde bra.
Jag höll i henne under hela processen. grät jätte mycket :( sen somnade hon in!!

Älskade lilla Klös<3



Frääs sitter & väntar på att hon ska komma hela tiden & så går han runt och mjauar högt. USCH!!! tycker så synd om han. Sen är han ju inte van att va själv. blää gör ont i mejj :(
nee nu börjar ja böla igen, så nu lägger ja ner med & skriva!!!



Kan inte lägga upp bilder heller : ( går bara på bärbara och den är cp för tillfället.


Kommentarer
Postat av: Ronja

neeej stackars klös :( nu springer hon nog och leker med alla andra kissekatter uppe i himlen :'( klösis!

2008-04-22 18:01:39
URL: http://lillaronja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0