host&snor

2008-04-02 18:13:56

BLÄÄÄ!!!



fan att ja alltid ska lyckas vettni. fått mej en rejäl förkylning IGEN!! tredje gången på 6 månader. jejee brukar i vilket fall alltid springa runt massa å hålla på fast ja ä sjuk, men den här gången är jag hemma tills ja känner mej bra orkar inte att de blir värre :(
Såå ja sitter här å hostar ¨å nyser & snorar i min ensamhet ;) haha. Rickard kommer nog hem snart också.
han är i väg & hjälper morsin å flytta grejjer & lämnar hundmat osv.

Roliiiiig min älskling (tkr han) ;) Han sprang upp i morse som vanligt kl 4:oo & stängde av klockan, sen gick han å la sig en stund te... fast ja vaknade kl o7:3o av att han låg brevid mig? uääh väkte han å sa att han försovit sej å grejjer.. MEN då sa han (jag skiter i jobbet) ja får säkert sparken men ja orkar inte idag :O hahaaa.. låg vi å prata en stund sen kläcker han att han fick ta lediiigt idag för å fixa me allt!! LURING!! :D ja blev glad allafall gooows.








uuääh vilken jobbig hälj de har vare. den börja bra men sluta dåligt :P

Fredas: Ronja & Thomas kom hit, så jag tog hål i Thomas ögonbryn. sen åkte vi alla te Deje till Driscoll & carro käka god mat & spela spel, gör mysiigt : ) & Rickard mupp är ju för rolig. sluta me att vi satt å skratta åt han hela kvällen, haha.
vi spelade nämligen "vem vill bli miljonär" & så fick alla frågan "Vad är den 26 december för dag?" Alla kunde utom Rickard. Han trodde de var lucia då och att julafton var den 28 december. ujuj han ä la för gooo i bland
<3



På söndag åkte jag & rickard upp te Storfors å skulle kolla läget. de slutade med att vi fick med oss en hund hem (mongo) på obestämd tid. . pga massa saker!!!!!. han kom inte överenns me katterna så dom fick vi ha i en annan lägenhet. så de va kaos. han har även käkat upp våran madrass? uff. världens gosiigaste hund egentligen, men han kan inte riktigt uppföra sig om man säger så, så de va riktigt jobbigt. speciellt när rickard åkte te jobbet i går & ja fick ta hand om han själv!!!
Fast nu har vi äntligen löst den delen & jag har löst min ekonomi dret idag , allafall litte!!!

& älsk har lyckats fått 3oookr i böter när han jobbade, stackarn.. tyckte jätte synd om han när han ringde & berätta!! åsså har vi fått klagomål från hyresvärden pga kärring jäveln här under, att de va smutsigt efter vi har vare i tvätt stugan & sånt dret?? whaaat?? stämmer juh inte för fem öre.. jävla dret. har vi gjort dom lixom?? dom tror väll att vi ä väärsta "legisterna" HAHA.


jobbigt när de blir massa sånt här på en & samma gång, men de ordnar sig de med. vi har nog gått igenom de mesta nu tillsammans Ja&Rickard... så ös på litte te :P vi fixxar de me i slutändan.

*



Blött näsblod massvis og, tror de är för ja sove för litte.. samt att man är gravid & har vare upp stressad & orolig över massa dret. börjar bli bättre nu allafall : ) gött de.




Ojj nu skrev ja mycket faktiskt =P . . ska nog lägga mejj i sängen med en dricka & fortsätta snora å tycka syn om mig själv. . . har ja fan rätt te å göra för ja fick ingen glasstårta med jordgubbar på idag :( skulle vart te Aleeck idag å firat Tindra me Emelie, niclas mormor morfar osv .. men är ju så himla förkyld  & de sista man vill ä juh å smitta dom söta små ungarna <3







Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag har också börjat bli förkyld :( Fyyy vad tråkigt det är.. Puss gumman

2008-04-02 20:24:30
URL: http://lillaronja.blogg.se
Postat av: Baso

You go

2008-04-03 00:29:55
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0