dålig hörsel

2008-04-10 13:21:35



 Jo de kan man säga att jag har.. har lock för båda öronen & har haft sen i måndags låter som att ja ligger under vatten dygnet runt & de går inte bort? de kom från förkylningen vet ja! inge töligt irriterande = / får hoppas de släpper snart.. om de inte är borta te på måndag får de bli vårdcentralen så här orkar man inte gå runt & så hör ja ju nästan ingenting pga det =P går bara runt och säger VA? ujuj. :)



I Måndags va jag & Rickard i väg te bvc. Dom stack mig i armen :( buhu.. sen lyssnade på lillans hjärtljud. Hur mysigt som helst  var det, annars brukar dom lyssna på hjärtat under naveln på vänster sida långt ner, men nu va hon över naveln nästan upp mot tuttarna :P HAHA tyckte ja va fränt.
Mätte min kurva & de såg jätte bra ut låg exakt som jag ska. Sen fick ja väga mej.. hade gått upp 2g på tre veckor. Ingenting ju. så hittills nu har jag gått upp ca 5 kilo. Hon sa att dom flesta i den vecka/månad jag är i nu redan gått upp runt 10 kilo elr mer.
Blir ju mindre för mig & träna bort efter förlossningen, så sätt är ju det bra ;) fast ja skulle vilja ha litte mer bebis mage, mysiigt <3






 Annars häljen som va & denna veckan har jag mest luggit hemma & "försökt" bli frisk men har bara blivit värre hela tiden. i lördas va ja, rickard, thomas & Ronja ute och kolla efter massa grejjs te flotte/brygga som killarna ska bygga sen på kvällen va vi hem till Thomas & spela spel. Ronja & Rickard vann :P
Söndan låg jag & älskling hemma hela dagen & kollade massa filmer sen på kvällen va vi ut en sväng me Jonas & leta efter flytande saker, haha!

Måndan gjorde vi massa "ärenden" på stan sen hem å ta de lungt. Tisdagen låg ja verkligen hemma själv HELA dagen.
Kröp i hela kroppen på mig trots de hade ja Vikt all tvätt, diskat, dammsugit hela lägenheten, bäddat, bakat bröd & kakor. ( försök få mig att ligga still ) ;) . va ju tvungen att va hemma blir ju bara sjukare om ja går ut, bättre att bli frisk.

Men i går gick de fan inte längre så ja drog in te stan & dola ändå :D haha. ska snart ta bussen upp te Rud & käka middag, gött =D ..






Jag har nått läskigt sug efter vindruvor nu & har haft i några dagar.



"yamiiii"

Kommentarer
Postat av: Ronja

Vindruvor är nog det enda jag verkligen fått värsta suget på :) Det är ju så gott!!

2008-04-10 20:20:01
URL: http://lillaronja.blogg.se
Postat av: carro

vad mysigt med bäbismage :)

2008-04-11 19:45:45
URL: http://carrof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0