saknad då, nu & snart.

2007-09-29 02:52:23


 Alltid är de nån man tänker på & minns, tännker tillbaka å saknar. endel förtjänar inte ens den tanken men ingetmankanstoppa) inte direkt allafall..

Har fått brev från marie-louise för inte så länge sen, jag läste & la undan, undvek attskriva tillbaka.. hon har ringt flera gånger (doltnummer) jag svarar hon säger sitt namn, ja lägger på. för två dagar sen fick ja ett mejl på lunar... hon undra om ja inte ens tänkte på henne litte jämt bara i bland.. ja skrev inte tillbaka!!
Känner mig elak, men ändå inte.. de va ju hon som förstörde? inte bara en gång utan flera.. alla gav henna chans på chans på chans igen men de skethon i (tydligt) och jag tycker så illa om henne fortfarande, MEN inte för de hon gjort mot mig? :S utan de som hon gjorde mot jenni.. de va illa rikigt jävla illa!! och efter de så finns du inte i mina ögon ( jag har aldrig känt dig) men, ibland bara i bland kan jag tänka tillbaka ¨på alla roliga, dumma & flummiga stunder vi hadde tillsammans.. rymmen ( örebro ) lägenheten, balkongräcket.. våra uppesittar nätter me korsord (flumm) osv.. ja skydda dig från allt och alla, vad fick man för de?? skiit. ja kommer i ¨håg Oxhaga i örebro mitt i natten, vakna av att du slet tag i mejj (livrädd) och han taffsa på dig, du behövde bara säga mitt namn en gång, ja reagera med en hård knytnäve fattade va han försökte!! sen viskade du tack & somnade in så sött... ja somnade aldri om ja låg & höll koll så ingen mer skulle röra dig så du skulle få vila ut...
jag rädda dig alltid!! för du va värd de i mina ögon, brydde mejj så mkt om dig så de gjorde ont.. vet att de va desamma för dig!! du såg en liten tår i ögat & drog mig til närmaste bänk satte mejj ner, de enda du sa va
gråt, snälla gråt ut nu, du får om du kan. & så höll du om dig!! för du visste att ja alltid försökte va stark & hålla huvudet högt när du väll såg den lilla tåren, så ville du att ja för en gång skull skulle få ur mig allt.. du fatta!!

jag saknar dig, de gör jag!! men de spelar ingen roll vad du elr ngn annan säger. jag försökte faktiskt flera gånger men du kasta dig i skiten.
du är inlåst nu, vet hur du mår. men jag kan faktiskt intehjälpa dig denna gången, aldri mer :(



Snart november då åker "hon" och denna gången kommer hon inte tillbaka och som alltid ( jag förstår dig ) fast ändå inte..?? varför en gång till, varför, varför? jag får aldri nå svar... ja vill att du ska må bra men gör du de genom att lämna oss jämt ( för de känns så )...



 " De som när dig är också  de som förstör en"




Jajaa, bara litte tankar sådär... annars rullar allt på hur bra som helst = )
rickard, jenni & anni - ni är min livslina. and that´s goooooooood :D hihi.. mina egna små knäppisar helt enkelt ; )









I´m gonna survive the pain
I´m gonna survive the tears
I´m gonna live out this life
Until the end  = )






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0