Lördag/- Årjäng ( :

2007-09-23 09:51:43


Vaknade upp av att älsklingen skulle i väg te bror sin kl 7 :P inte så rockit på en lördags morgon int... sen åkte han allafall & ja blev hur pigg som helst (ringde anni) stackarn D ; sen ringde Jenni, blev att ja gick ner te statiol å mötte upp henne, ho skulle in å pierca sig fast göbben va inte där : P så vi åkte in te stan igen å där bestämmde vi (elr jenni) hihi, att ja skulle mä te Årjäng å festa på kvällen, tyckte ja lät bra så ja följde mä ( : fiiiint är de här i lille Årjäng och knasigt men trevliga fölk : D haha.. allafall så börja vi dricka osv osv... sen deckade Jenni (efter ett tag) så ja drog te krogen å blev bjöden på MASSA goda drinkar : ) hihi ( nöjd ) sen vidare på efterfest hoss någon, sen vidare igen å igen å igen haha... kul hade ja faktiskt fölket här kan festa å rocka loss :) så ärre... vaknade allafall upp bredvid nån Daniel? jahaa, vem fan är du va de första ja sa (trevlig) tihiii... men han va gör go å snäll så de va luungt snacka litte me han sen leta reda på Jennis lägenhet & flyt ja hittan :D plus en Jenni där i också, en ner spydd jenni : P ( stackars min flicka ) å nu ligger ho å söver som en griiiiiiiis, mihii .. & ja sitter här å är fortfarande full, hm? jo så är de. i möra blire jobba jobba jobba : / (döda mig?) . . .

snart blire hem te Karlstad igen elr snarare 13:25 går bussen här i från, tar en å en halvtimme därimot haha. gött däää!! sen ska ja söööööööööve å äta bakiismat : D bästaste mihii, å såklart vänta på att min älskling ska bli klar ute i skogen :P så ja får prata vett i pöjka ; ) sen titta på film å myyyyyyyyyysa, låter underbart bra de... hihi : )


image9















I'm sorry that your life turned out this way
I'm sorry that the feds came and took me away

I understand that there's some problems
And I'm not too blind to know
All the pain you kept inside you
Even though you might not show






c" , )


Kommentarer
Postat av: Jenni

Ååh vad kul vi hade!

Förlåt att jag inte svarat på smset.

Nu är jag i Kil,. har busskort, så säg till så kommer jag till stan ängelpängel! Nu stannar jag nog i värmland ett tag :D

2009-06-15 03:49:43
URL: http://henne.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0