dödssjuk? / : (

2007-09-28 06:59:12


 Haha ooh, känns som ja är de. hör typ ingenting, ont i öronen, ont som fan i halsen & snuvig på de... får de verkligen bli värre? : ( buhuu.. gick allafall te jobbet i går (ändå) dom tyckte ja va knäpp å tyckte ja skulle hem & sova, men envis som ja är :P blev kvar i stressen nästan hela dan, innan ja va tvungen att ge upp!!!

jajaaa så ärre me de.. efter jobbet kom älsklingen å hämta upp mejj åkte te hans jobb lasta av sen i väg & laga nått (fel) haha då träffa vi Iris & Anna.. va ett bra tag sen man såg dom jU!!! sen blev de hem å laga mat elr ah ( rickard laga mat) hihi ( : sen i väg te Bergvik båda köpte skor, hårfärg å grejjer... sen direkt te Mahlin stod där ett tag å prata....SEN äntliiiiiiiigen hem : D haha. då Kom Jocke upp också, så ja färga håret på både rickard & Jocke (blååååbär) hahahaa ( ; nej men de va fint faktiskt. sen kom marie upp en sväng & muppa sig också. sen tillslut fick ja färga mitt hår också (silverblond) .. efter de blev ja glad när ja äntligen fick krypa te kojjs me älskling :D såå de va min torsdag!! pustar ut..

Häljen nu og, sa förra helgen att ja skulle va nykter men så blev de ju verkliiiiigen INTE! ( : jag hade kul i Årjäng av alla ställen, inte helt planerat :P men den här helgen blir de faktiskt helt nykter både ja å rickard har mö å stå i.. skalla hjälpa folk flytta hit & dit hela helgen, sen måste ja kolla lägenheten & fastna på IKEA nårra timmar :P & hinna me vårdcentralen.




ojojoj, får man vila nu? :$ hihi.






Rickard; jag är så glad att ja har dig, mitt lyckorus ( :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0