Trasig / natten / kattunge

2007-10-29 14:25:13


 Mjoo, känner mig helt trasig i kroppen efter häljen, uff!!

Fredagen: blev öl, öl, öl & mer öl. va välla som vanligt bara.

Lördagen: ngt bakiiiiis:| ångest över att ja drack skulle ju upp & jobba kl 6 te 3 på natten... mmmmh sagt & gjort!!
de va inte att leka med, herregud va grejjer de va överallt.. bära saker hit och dit, springa överallt.. stress stress stress konstiiigt nog dog ja inte :P fick beröm allafall av festvåningen, blev ja glad över :D behövdes efter allt slit. men (redbull) höll hoppet uppe, ja klarade de :D haha haha.
allafall kl prick 3 på natten fick ja gå hem ; ) äntligen.. så va ju älsklingen så goo & hämtade mig utanför. han & bror hans å massa mer.. så blev de att åka runt me massa dryga fulla människor:P släppa av hit & dit.. stackars Rickard höll på & somna där bakom ratten.. men vi kom hem allafall bara de att kl va runt 8 på mörran  : /

somnade rätt fiiiiint sen ska ni veta :D men vaknade redan vid halv 12 på dagen ändååå . . duscha osv sen satt väll jag & rickard å drack öl & prata å sååånt, gött vare : ) medans henrik söv så gött sååå :P

Har inte varit på jobbet i dag ens, kände mig som att jag var full i morse när jag vakna?? konstigt, har inte fått sova ut va väll därför.. så jag har sovit nästan hela dagen i dag, SKÖNT  ( ;

Ooooooh
btw jag & älsklingen va å hämta en kattunge i lördas og, så himla underbart goooo & söt, världens underbaraste :D min & rickards lille sak hehe.

Nu är han i väg & skriver på kontrakt te lägenheten i Väse så blir flytt om 1-2 veckor, får börja packa å sånt nu
- Jobbigt -
mkt mkt mkt : P





Glad att jag har dig Rickard, mitt bästaste helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0