fest / Gbg / rådjur ?

2007-10-17 21:43:26



 Hmm,  vart börjar ja då:P haha..
jo som sagt fredan va ja & rickard ute me jocke osv kul kul :)
lördagen va luuugn låg hemma sen åkte vi te mamma, emelie & niclas hälsa på dom :D sen ringde Jonas å fråga om vi kunde åka me te Gbg fram & tillbaka för han skulle hämte sin tjej, jovisst snälla som vi är ; ) så vi följde me och usch va virrigt de är i den stan alltså, FYFAN :P också hamnade vi på nån jävla saab spyce? elr nö... hmm!!!

jajjaa vi hitta dit vi skulle allafall, hämta rosanna å sen hemåt igen.. jag somnade, rickard kolla film å rosanna vet ja inte va ho gjorde men jonas körde.. vaknade allafall upp av att jonas skrek "ut ur bilen för fan bilen brinner ut" sagt & gjort ut "i regnet" :( då hade vi kört på ett stort rådjur och de brann rätt mö under motorhuvven såå rickard & jonas försökte släcka ?? inge vatten.. så rickard börja slita upp massa öl-flaskor å hällde över :O inge mysiig rådjuret va allafall låg inälvor å grejjer "blää" de  gick allafall bra tillslut förutom att bilen va pajj å vi va typ mitt ute i ingenstanns :P så älsklingen fick ringa mick efter ett tag sen så blev vi bogserade te säffle & efter de kom vi heeeeeeem :D kl va typ halv 7 på möra då ;( sen söv vi ca 3 timmar sen upp igen i väg te Storfors hämta möbler hem igen sen i väg te syrran & hämta mer möbler osv osv osv... tillslut fick vi sööve den dagen med..??:P


& i måndas "tog" ja ledigt från jobbet & sööööööööv :D mihii.. åsså va de penga dag så jag & älsklingen drog i väg å köpte massa grejjer sen hämta vi anni åsså kolla vi ut förlovnings ringar :D så på lördag är de min & älsklingens dag =D wiiihoo!!!


Du har mitt hjärta i din hand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0