..:*:.. ´?` ..:*:..

2007-10-24 14:52:42

 Har sett alla filmer med sagan om ringen nu : D rickard tvinga mig att kolla på första, för ja va helt emot dom där filmerna tkt de va dret kassa fast än ja inte sett dom "duktigt sara" = P men efter första filmen så va ja bara tvungen att se resten  ; ) sista va ju bara för bäst. fick till & med tår i ögat "ni läste rätt" haha : ) men men bra allafall!!

Hade oxå soc möte & min handledare från jobbcenter va även där, det gick jätte bra.. De ända va väll att dom oroade sig över mitt drickande, tyckte ja dom gjorde heeelt i onödan. så de fick va bra så:P
sen fick ja upp hoppet eftersom att hon sa att dom hade en lägenhet te mig i Väse, men hon ringde upp senare & sa att den hade bleve uthyrd just den dagen KUL.
snacka om  att de va för bra för att va sant.. de får ju inte gå för bra.
jorden skulle ju gå under då? ironi elr inte. ; /

Nix nope neeeej, nu ska jag förtsätta städa & ringa rickard å påminna han om att "jaaaaag vill ha kattungar ja vill ja vill ja vill" 2 st till & med : D han ska gå me på det, ja ger mig inte :$ hihi, världens sötaste ä dom juh!!! ska visa han sen, då kan han bara inte säga nej = ) tycker ja allafall :P mihii




Tjing tjing då :D




image20

 & skål : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0