allt emot mig - /

2007-10-31 08:08:56


Jag har världens bästa kille, om ja får säga de själv♥

I går gick näst in till allt emot mig. Blev inte att ja åkte te jobbet, fick inte in några pengar? dom kommer idag.
va inne på skin deep, boka för tatueringen. men dom va tvugna att ha 500 i förskott, va nå nytt dom börja me. åh ja som inte fått in pengar KUL!! samt att dom pengarna ja får idag måste gå te räkningarna : (

( får man bli liten igen nu? )

Tkr inte om detta :P allafall, fick låna pengar av sandRa te cigg allafall, så då blev ja på bättre humör.
sen när Rickard kom hem, gick han fram te mig med tio rosor :D och ett jätte gullit kort i... goows tror ja dör :$
så ja sket i allt de dåliga, de ordnar sig :) allt blir bra när älsklingen kommer med sin närhet. hihi!!



Sajja ringde å väckte mig förut og, dumma. :) ska dra med na te stan sen har ja planerat :D haha, hon har inge att säga till om, ja är bestämd ( ;

Ringde Anni i går og, fast hon är i linköping, tkr hon ska komma snart så man får träffa na nån gång...

Ska ringa å kolla om den andra katten finns kvar idag, såna fall åker vi å hämtar den sen så lillkillen slipper va ensam :D


Jajaa, nu ska ja väll göra nö vettigt av den här dagen og, typ ringa min kontaktperson på jobbcenter, JEPP!!!


men Tjiiiing då :)










image25








jag skulle andas i det tomrum som blev över
om du lämnade mig nu

jag skulle aldrig ha tålamod nog att bli förstådd 
ingen känner mig så väl som du
jag skulle fastna i min ensamhet igen



om du lämnade mig nu



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0