Tyskland

2007-11-26 19:00:29



 Jaa i fredags åkte jag rickard & patrick te Tyskland :P åkte kl 10 på kvällen . . kom hem 9 på kvällen dagen efter, tröööööött, en aning va ; ) men de va helt OK! sen i söndas blev de upp igen & te Rud, packa osv osv . . kl 1 till mormor & morfar åt middag där med mormor, morfar, rickard min morbror och hans nya tjej.. ( ännu en till :o ) jepp, jag blev helt paff, hon hette Ingrid & bor i Kristinehamn, jahaaa ok!! de blir säkert bra ; D .. sen blev de allafall tillbaka till Rud å köra grejjer te Väse... somnade vid halv 1 på natten, MMH!! sen i dag åkte ja å rickard te bvc kl 8 på mörra, gööööött :P sen fortsätta packa på Rud in på banken osv..

Heey baberria hela tiden, jag vill ha lugn & ro med tv å sängen en heeeeeeeeeeel dag, uuh skönt :D

slutade ju på Munken og för ett tag sen, eftersom att jag inte får stressa för mkt & bära massa tunga saker osv.. så sökte jag nytt.. så på Fredag blir de att sitta ¨på norstat i ställe, Heey bättre än inget alls allafall : )

På torsdag är det ingen vanlig dag, NEJ för på torsdag är de SaRas födelsedag ; ) wiiihoo!!


nee, ska nog försöka sova nu medans ja kan, fats väntar på att min teddy ska komma hem, så ja kan lägga mig brevid han å goooooowsa :) mys.







Idag har jag fått; parfym naglack  & jääätte god läppbsyl, hahaaa..
nee tjöööööt på mig!!

Godnatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0