tjöööööööt

2007-11-21 14:10:59



de va ett jävla tjööööt på mig ; )  . . jo JAG är hungrig, jätte hungrig, fast mest sugen :P & de finns nästan inget att äta just nu. får väll ställa mig & göra macaroner? jobbit.

Jeeeepp, har ialf diskat idag "duktig ja" :D mmmh. tog mig en timma haha- har pratat med älsklingen i telen og, stackarn jobbar sent idag, massa å göra. jag sitter här å later mig ; D hiih, inga fel. litte långtråkigt då men får bli så nu tills ja fått busskort allafall, så man kan ta sig in te stan : ) Men blöjan, olle & tommy är bra på att vara sociala här i allfall, så helt dött är de ju inte, haha.

I Häljen allafall va de väll ok : ) . . Fredagen va de litte fest här med massa fölk, fast både ja å älsklingen som va nyktra tröttna sent på kvällen så kasta ut dom :D haha.. lördan va vi i stan å hämta grejjs å gjorde litte saker. söndan kan ja lova att ja SOV hela dagen, somnade ju inte förns sex på mörran jue.. Stackars älskling fick gå upp vi 12 & åka in te stan & fira Therese.. och ja följde inte med : P sov te 5 på kvällen, gööööööött.

På dagarna nu är ja mest hemma & pysslar eller åker runt å fixar massa grejjs hela dagarna, kan ju inte göra så mkt mer :P rikitigt lat...

I går va ja på bvc, fick litte skäll eftersom att ja inte åt så bra som jag borde nu, WHAAAT!!! :P hela magen är ju uppsvälld på mig tkt jaa :P men så skulle de va & jag skulle äta MKT mer, sagt & gjort : ) . . så nu ska jag väll göra lunch snart?? äter ja aldrig annars .. haha. Får ju inte bara äta mackor nu, nix!! nu blir de ordentlig Frukost, mellanmål, lunch & middag samt en frukt på kvällen ; / hmm. får ju tvinga i mig.

snart fyller jag år också, kul? mjaa. inga viktigt 19 bare.. kan lika järna kvitta : P




saknar faktiskt mamma också, mkt.. hoppas hon har de bra? men de tror ja, kanske. får ju inte tänka annat. synd att hon missar massa nu bara : ( inge kul... Älskar dig mamma.




Fått mina pengar i förväg nu också, ska nämligen ta körkort :D så de är på G nu ; ) wiihoo!! äntligen.



Sen så måste jag säga att jag saknar Jenni, MKT! får väll åka te Årjäng nån dag & hälsa på :D mmmh.


ah, ska förtsätta städa nu också, KUL!!

Tjiiiiiiiiiing ;)










 ( gammla bilder mamma gjort på mig )



image31



image29




image32

image34










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0