´ innan ´

2007-11-09 16:39:30

innan mörkret faller
ska jag lämna några varma rader
ska jag vara din starka vän
ska jag visa upp några bättre sidor
och lova dig nånting igen

innan morgonen kommer
ska jag vända alla kappor tillbaka
och lita mer på min kraft
ska jag hämta nånting jag förlorat
en vilja som jag faktiskt haft

jag har förlorat dagar och ett hopplöst år
jag har trampat upp stigar där gränserna går
och du blir aldrig en vän igen
en mot en
tills morgonen kommer


innan mörkret faller
 vill jag reda ut några saker
inga rätt och inga fel
vill jag öppna för en vapenvila
du har din och jag har min del








Dagarna går nästan för fort nu för tiden, hmm "nuförtiden" låter som jag är 60-70 bast.. men så är de.
händer mycket nu, på en & samma gång.. vissa saker mindre roliga än andra.
Var allafall hoss barnmoskarn i går, fick massa tidningar & mojjs :) riktigt skönt va de att va där..
Berättade en del saker om innan osv.. sen precis när jag ställt mig upp & skulle gå ut, så säger hon
 "stå på dig sara" du är en bra & stark tjej..
så jag gick ut med ett leende där i från, skönt att höra att nån förstår/uppskattar de man går & gått igenom : )

saknar allafall mamma riktigt mycket!!! . . .

Slutat med medicinerna också, bara sådär ( får man inte göra, inte bra )
men vill inte att ngt ska skada bebiiisen, men de gör att mitt humör går upp & ner som x2-00
om inte värre. samt att jag blir lessen & mår dåligt över ingenting & känner mig allmänt värdelös i mellan åt. KUL!


de får ja nog bara ta det.


yeye.. idag händer absolut ingenting!! i morgon händer mer.



tjing elr nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0