hårt att va liten?

2007-11-06 06:37:09

: P





 Jo sthlm i går, älsklingen körde mamma te Arlanda.. åkte 00:00 kom fram 04:00 va kvar på Arlanda te 7:00 då åkte vi hemåt va hemma vid 12:00 på möra, försöka sova? går halv som halvt.. va nog LITTE för överpigg.
fyfan va jag & Rickard muppade oss på vägen hem, haha. trodde ja skulle gå sönder för att ja garva så mkt :D
"OOOOST" mmmmmmmhmmmm ; D

Va inge kul & säga hejdå till mamma :( hon var jätte nervös & ville inte att hon skulle bli lessen elr nåt. så jag log & sa att allt skulle gå så bra. tills ja vände mig om och gick "tänk om det blir sista gången jag såg henne" kom några/många tårar. . . de tog hårt!!


men sånt är livet, right??


I morgon ska jag allafall te Jobbcenter & snacka med Ann... ska nog inte bli kvar på Munken, need money.
Men de löser sig alltid & håller redan på att ordna sig :D
samt att den 15: onde .. flyttar jag & Rickard till Väse, helt underbart.



Känns som saker & ting håller på att ordna till sig riktigt bra, fårse hur länge man får ha de så allafall tills de händer nått nytt dramatiskt : /


Jajaa, jag är van ; )
nu ska ja dricka kolsyrat & försöka söve en stund te.







Jag älskar dig mamma ♥
image26





Du har mitt hjärta i din hand







Lyckorus







SandRa: ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0