godiiiis : )

2007-11-08 09:50:14


 Sitter å mumsar i mig massa godiiiiis som rickard fick med sig från jobbet i går :D
jobbar inge nu heller, så nu idag sitter jag och väntar på att hans mamma ska komma & sööööta dennis:D så vi kan fortsätta packa ner massa grejjer.. flyttar ju på Onsdag nämligen : ) sen kl 2 hoppas ja på att älsklingen är hemma från jobbet
"tror han skulle sluta tidigare idag" så han kan följa med mig till barnmorskarn... så ska dom kolla min hälsa osv så de inte är nån fara för min lilla bebiiis :)

sen längre fram så ska dom skriva in mig & så blir det ultraljud LÄNGTAR!!! :D helt underbart..

Nu ligger våra busiga katter i sängen og & leker för fullt, Klöös biter mig i stor tån ; ( hmm..

Helg i morgon också :D
fredan blir lungt, funderar på att åka me rickard i lastbilen :P
lördan ska vi upp te Storfors & gratta therese osv :) Sen blire Väse & fest, älsklingen ska dricka & ca 200 pers :P & Ronja å jaag ska sitta å titta på alla dryga fölk & jag funderar på att ta med filmkameran :D kul kul kul. hoppas sajja följer me & håller oss sällskap & kanske Anni till å med :D kul kul.
sönda lär ju komma hem vid en 4-5 på mörran "som vanligt" helt nykter & trött.. :P kul ändå faktiskt!! sen blir de till och söööve hela dagen :D sen upp & packa ännu mer ; )



men men nu ska ja kolla tv litte innan de blir full rulle : ) tjiiiiing!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Sara ska du bebis?? Gud va roligt! Kram Sandra

2007-11-09 10:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0