19 I mörra

2007-11-28 11:23:14


ooh, i morgon blir jag 19 :) har redan fått paket :D . . fick födelsedags pengar av mormor & morfar, som jag handlde upp i går på stan ;D
köpte mig ett par gooosiga mjukisbyxor & en gör fin trööja, som ja kan växa i ;P hihi..
& hårfärg å litte smink.
& när jag kom hem söööv ja nån timma tills rickard sluta jobbet, då kom han å väckte mig..
fick ja ett ljus av han (älskar ljus) men den va faen gör fräääään. först är den hel vit sen när man tänt den skiftar den i blå, rosa, röd, grön osv osv hur tuufft som helst ju :D . . .
så han tände den & så fick ja sätta mig i soffan å öppna mer presenter.. f
ick dans grejj te tv-spel (fränt), strumpor me döskallar på, glas me döskallar på.. samt ljuslyktor me döskallar på :D:D:D
& seeeeeen de bästa en
digitalkamera (roooosa) . . med extra minne te :D de ni, hehe..

& nu på mörra så väkte han mig halv sex (hrmp) :P meen då fick ja ett paket te, med en STOR miranda nalle i
& boken te som de va en liten i också, hur gulligt som helst (älskar ju dom nallarna) :P
mihii..
bästaste pojken i världen har ja ; )





åh nu ligger ja bare i sängen & mår illa å är så jävla trött & sleten ? knepigt.
samt att ja ä sååååååååååå himla sugen på - äppelpaj - MUMS :D men jobbigt att göra & för långt att gå å köpa ; ) så lat är ja i dag....
måste ändå ner te tvättstugan sen :'( åsså måste ja nog ta ett tag i lägenheten å städa i ordning litte,
pustar in & ut!!
får hoppas de har gått över te i mörra allafall, så ja inte ligger i sängen då också, de går ju inte!!! :P



ska försöka lägga in mera bilder här också, nu när ja fått kamera å sånt ;D



HEJDOOO





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0