Muuummsiiiiigt :D

2007-12-01 20:06:13


sitter & tuggar i mig massa fetaost och gurka *muumms* ^^, hihi..

Idag har både ja å rickard städat hela lägenheten, gött. sen vart te stan & stor handlat massa mat å litte jul grejjs : ) sen va vi hem te hans mamma, fick ja födelsedags present.. ett jätte fint halsband & armband :D & Rickard som att han inte redan köpt nog me saker så ger han mig en te :P en göööör god parfym, wiiiiie. gooooooows<3

Nu är ja hemma i lägenheten å sitter å drygar & mummsar i mejj gott och väntar på att han ska komma hem ( han håller på me bilen ) men de tar inte tid, som tur ä : ) saknar han redan juu, bööh!!

i morgon ska vi upp tidigt & i väg å hämta Sajja sen raka vägen te Västerås & hälsa på Jocke : ) kul kul kul..

har fått jobb på norstat nu också, som alla andra :P haha.. får ju inte göra ngt annat ju som ja vill me stress å grejjer :D tkr ja ä kul jue, hihi.. ne så i går satt jag & prata massa me roliiiga människor som inte va glada eftersom man ringer på en fredagseftermiddag mitt i middagen :D me fläskfile & kalla pilsner elr va nu komikern sa ; ) buuus.



Nee nu ska ja fortsätta msna ;D tjiiihoo!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0