mat mat mat

2007-12-05 14:06:57



usch måste verkligen tvinga i mig maten, så ja får näring å skit i magen... tar verkligen i mot när jag ska äta nu.. kan bara äta kallt typ kräm å sånt : / jobbit men måste tvinga i mig för bebisens skull.. så nu äter ja fiskpinnar :( Jag haaaaaatar fiskpinnar :p HEHE.. inte lätt inte..




blev inte att ja jobb i går utan de blir idag, så får ja sällskap av Sajja också, ännu bättre : )
ska hoppa på bussen nu halv 3 med hörlurar som är PAJJA, kul? nee.



Saknar min baby jääätte mkt, uff.. jätte tomt när ja vaknade förut. : ( & på de så är det skit väder ute hur deprimerande som helst jue:P .. Neee nu har ja ätit upp dom dä jävla fiskpinnarna så nu ska ja bare göra mig i ordning & hoppa på bussen.



Heeejdooo!!





Min andra halva ♥

image41


söööötnosen :)   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0