mår illa /

2007-12-13 12:25:45



 Idag är nog inte min dag, nix..
vaknade i morse då kunde ja knappt prata somnade om sen titta på en film , mådde litte bättre :)
gick in & duscha tänkte göra mig i ordning å sen åka in å jobba, MEN när ja kommer ut ur duschen.. så blev ja helt svimmfärdig, blää :( & kinderna va helt knall röda svider som faen ? :/

min kropp spelar mig ett spel ? . . yeye så ska ringa jobbe nu, kommer i morgon i ställe.
vill ju inte sitta där i flera timmar å va helt svimmfärdig, kan ju inte bli bra!!




& som tur ä så slutar älsklingen tidigt idag, får han ta han om mig :P

helg i mörra också, ska på dop. rickards brors barn ska bli döpta, gooows... sen märks va som händer mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0