jobbigt

2007-12-14 10:29:01


 Jag mår illa, ja mår illa, ja mår illa.
värkar som de aldrig går över, dret jobbigt att äta... måste tvinga i mig saker hela tiden!!
tycker de borde gått över tills nu allafall? men nee.


I går, klädde ja & Rickard granen, fast sen gick han å la sig, så jag gjorde allt :)
sen så va Blöjan här ett tag också, han fråga varför vi klädde granen nu? när ska man göra de då:D
ja ville ha den nu, haha. jul näst nästa måndag ju ska man göra de typ 2 dagar före jul? då blir de ju inge jul känsla innan, måste man ju ha :) . . .


& idag får ja pengar, ska köpa litte små grejjs till hemmet :D .. är ju redan fullt me grejjer men ja vill ha mer mer MER!! hihi. : ) Mysiiiigt ska de va också, massa doftljus har vi ju ;) & i kväll ska ja se till så vi får hämta mena blommor efteer jobbet, mmh :D ännu mer fint & mys.

i kväll ska vi nog till andreas & bränna litte filmer, sen hem & mysa. & i morgon ska vi på dop :)


nee nu ska ja göra mig i ordning & laga nån mat å tvinga i mig : p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0