Tänder ( 6 månader )

2009-02-13 06:02:46



 Jaa i går efter jobbet så gick jag & hämtade Lia och skulle i väg med E & handla, fast först mötte vi upp R med lastbilen och solen sken ju på som bara den & helt plötsligt börjar Lia skratta & vad ser jag inte då? joo två små söta tänder där nere i munnen :D jag började nästan gråta, haha kännslig jag är ;)

Så då stod vi och kolla in dom ett tag sedan åkte vi till barnenshus och köpte en babytandborste. Lia börjar bli stora tjejen! & i går morse när jag skulle plocka upp henne så tar hon upp båda armarna och sträcker sig efter mig ( första gången ) sedan gjorde hon så till E med ^^,


Nu ska jag väcka lilla hjärtat sedan blir det jobb, idag igen :p





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0