Magsjuka

2009-02-02 18:23:43




Här hemma har vi magsjuka, fast jag är frisk :p va till å med i väg och jobbade 2 timmar i morse.
Rickard & Lia mår inte alls bra, uscha. syndast om Lia, fattar ingenting för i går var vi & åt middag hos mormor&morfar. Jag, Eva, Rickard & Lia alla mådde hur bra som helst osv efter maten övningskörde jag igen. sen åkte vi hemåt. & då börja det för Rickard sen märkte vi på Lia och sist Eva. knepigt?

Jag är glad så länge jag slippert, men oroar mig rejält för lillen, hemskt!

Hoppas det är litte bättre i morgon allafall : )












Nu till andra saker :p NU jävlar ska jag ta tag i körkortet har jag bestämt mig. Har övningskört litte mer nu & det går jätte bra. Sen idag har Rickard ringt runt runt om i Säffle och hört sig för om intensivkurser där. Så det blir förmodligen en sådan på 2 veckor morgon till kväll. Börjar i mars sådana fall & då har jag förmodligen körkortet redan i April ;) den ni! dyrt blir det men fan va värt det : )








Nej nu ska jag ta hand om lill tjejen hon sitter i gåstolen & pratar som en tok fast hon är magsjuk. Sötis är på OK och handlar godis & cola = D Sen blir det film!


Men först Unga mödrar, såklart ;)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Lycka till med kortet!! :)

2009-02-08 03:21:27
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0