Lördag

2009-02-14 09:37:41


Jess, nu är det äntligen lördag, me like :) Idag vet jag faktiskt inte vad som händer än men det är skit samma för det är ju lördag & sol ute, hääärligt! Alla hjärtans dag också

Myst med R hela morgonen tills Lia vakna då fick hon också va me och mysa ^^ nu sitter R och spelar guitar hero jag sitter här å nördar ( har även kollat hus ) och Lia ligger på golvet å leker.

I går kom morfar hit när jag sluta jobbet så gick vi i väg till posten å hämta mitt startpaket till körkortet :D Så nu ska jag lägga mig och läsa en sväng sen jävlar ska jag köpa godis, sugen som aaaaah jag vet inte vad :p




Ha en bra alla hjärtans dag =D

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du har blivit utmanad ;)

2009-02-15 23:09:02
URL: http://greizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0