Helgen

2009-02-17 08:46:17


Ja ni, fy vad trött jag är :p skulle lätt kunna sova bort hela dagen om jag kunde/fick, hehee. Nu har allafall Lia somnat om i våran säng söt hon ser ut när hon ligger i mitten i den stora dubbelsängen, goows ♥

Denna helgen har varit rätt så lugn, skönt fast ändå inte, har inte varit ute sen nyår :O så det börjar kännas litte i kroppen, haha skulle vara gött att bara få gå ut & slappna av en kväll nu känner jag. Men det blir utgång på Lördag för då fyller Kim 20 :D ska bli kul!

I fredas jobbade både jag & Rickard så på kvällen blev det sängen tidigt.
Lördagen va vi upp till Väse en snabbis sen hem till E där F också var och lagade god mat hela dagen sen på kvällen så flyttade vi in våran 50 tums tv till sovrummet & la oss i sängen med ostbågar & dricka, hur mysigt som helst :$
söndagen: fyllde Rickards bröder år så det blev mat & tårta med hela den familjen, mysigt :) samt att jag träffade Anni innan och fick se hennes lägenhet osv.
Måndagen: åkte vi till Väse hämta Ronja sen vidare till Thomas där fick Lia & Mindra leka med varandra och Rickard fick äntligen greja med bilen ;) senare gick vi upp i skogen alla & grilla körv å marshmallows, hur göööött som helst & mysigt!

Så det var den helgen det.. näst nästa helg blir det i allafall Ullared :D





Idag ska jag & Lia till Kimpuss och ha det nice, bra för det var snart mer än 3 veckor sen ja träffade henne :O helt otroligt, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0